Tillbaka

Jag är tillbaka från min bloggpaus nu och har bestämt mig hur jag ska göra med bloggandet. Har förlorat några läsare och det förstår jag. Men tack till er som fortfarande är kvar. 

Jag har tappat fotointresset lite och fotar inte så himla seriöst just nu. Tycker det är skit synd eftersom jag älskar att fota men så är det bara. Eftersom jag inte fotar så mycket för stunden så har jag funderat lite och kom fram till att det är ganska jobbigt att ha en fotoblogg när inspirationen är noll. Därför har jag startat en blogg på devote nu som jag kommer använda, den kommer vara mera personlig. Detta är bara tills fotointresset kommer tillbaka så jag kommer fortfarande ha kvar denna bloggen. Kommer antagligen lägga upp några bilder här ibland och isåfall skriver jag det på personliga bloggen. Jag hoppas verkligen att ni fortfarande vill läsa fastän jag byter blogg för en stund.
 
Nya bloggen heter: www.nosebleed.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: