Söndagsångest

Söndagsångesten är tillbaka. Har även ångest över finska provet som är på tisdag, försöker övertala mig själv att det kommer gå bra, men osäkerheten finns ändå där. Imorgon hinner jag inte plugga eftersom jag ska dansa. 
Ska duscha nu och försöka komma på något smidigt sätt att tvätta håret utan att dreadsen blir våta, vill inte riskera att dom går upp, eftersom dom är väldigt lösa..

2:06/30.9/2012

Senaste från instagram.

Den andra och tredje bilden är tagna idag, ungefär sådär ser mina "dreads" ut just nu, fast dom är iofs mycket snyggare irl. Dock är dom ju inte färdiga ännu men får se om jag tar ut dom före dom hinner växa till sig.

Dreadlocks

Har gjort 6 stycken dreads i mitt hår idag. Eller början på dreads rättare sagt. Har alltid gillat dreads, tycker det är himla coolt. Kommer antagligen ta ut dom efter en stund eller göra några till. 
 

Hösten är här

Var ute idag efter skolan och tog några bilder, nu är verkligen hösten här. Det är sådär regnigt och träden har börjat få fina färger. Sitter och lyssnar på världens mysigaste spotify lista just nu, ska snart äta tror jag.

Babel

Sitter och lyssnar på Mumford & Sons nya album. Imorgon ska vi med Nellie till veterinären, hon ska på granskning och så ska hon få en spruta. Har inget mer att säga. Take care. Hejdå.

Searching for silence

Tisdag idag då, tycker veckorna skulle få gå super snabbt. Vill att det blir helg, ska åka till pappa. Känns bra att komma bort lite..Är liksom lite trött på allting så är rädd att mina inlägg ska bli helt deppiga, därför försöker jag skriva så kort som möjligt.
 

Utan dina andetag


Idag har jag varit och bowlat med Elin och Vicko, himla roligt hade vi. Skrattade så jag fick ont i magen. Sånt behövs ibland tycker jag. Nu ska jag sätta mig i sängen och läsa Elle.
 

Side cut

Har jätte länge velat ha side cut men inte vågat, idag gjorde jag dessa snurror i sidan och ser ju nästan ut som side cut. Perfekt för dom som inte vågar klippa sig.

Muminmugg

Mammas hembakade semlor är så himla goda, har redan ätit tre stycken idag. Bilderna beskriver vad jag har gjort idag, druckit te, lyssnat på musik och ätit semlor.

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.